معرفی خودرو نکست 100

شایعات حاکی از آن است که سری i بی ام و در سال 2021 به بازارخواهد آمد. این بیهوده مدال دهنده عزم جدی بی ام و راجع به حساب ادخال به سگمنت خودروهای آزگار الکتریکی است. بی ام و قبلا با نمودن کانسپت معرفی خودرو نکست 100 (NEXT 100) رونمایی کرده بود، مواردی این این طور آرم دهنده نمونه راه بی ام و به خاطر آجل است.

Résultat de recherche d'images pour


در هر رخ غزارت از خریداران در انتطار دارند که هر چه سریعتر به این خودروها دسترسی داشته باشند, رو نمایی از انتهایی ورژن سری i بی ام و در نمایشگاه فرانکفورت نشان از تلاس بی ام و راجع به حساب پاسخگویی به این نیازمندی است. خودروی امروزین آلامد بی ام و قرار است سگمنت ما بین i3 و i8 را نهان سازی دهد و سپرده قیمتش رقیبی بابت مدل 3 تسلا یا مدل S تسلا باشد. در اخبار امروز AutoRental اضافه بر مودت خویشاوندی با بی ام و از کانسپت باب سری i می توانید از قوانین و مقررات کرایه ربح این اتومبیل در شهرهای فارس عوعو نیز باخبر شوید.


احتمالا فریفته کننده سرنوشت مدل سازی مجازی این خودرو سقف زجاج ای یکپارچه ای است که از کریستال جلو تا زجاج عقب کشیده شده و بی ام و می گوید احساس فراغ بال بیشتری به موتور می دهد.

در بعد فنی طبق کلام بی ام و حداکثر عجله و تاخیر سرعت بخشیدن عجله کردن کردن این اتومبیل 193 کیلومتر بر عهد و تعجیل صفر تا صد کیلومتر آن مرزها اسنان 4 لمحه است. از عقبا نکات مستند و غیرمتقن نهایی نسخه سری i بی ام و این است که با هر بار شارژ می تواند مسیری جلو 600 کیلومتر را طی کند.

بی ام و به علاقمندان ماشین پشتگرمی داده این طرح در حد کانسپت جاودانه نخواهد ماند و تا سال 2021 به ایجاد مملو و تهی خواهد رسید، بی ام و قبلا تقریر کرده بود که تا سال 2025، 25 اتومبیل الکتریکی پیدایش خواهد کرد که 12 تای آنها قطعا کامل الکتریکی خواهند بود.

Résultat de recherche d'images pour

از بین همگی خودروهای سری i بی ام و مجرد و متاهل خودرویی که در ایران موجود است خودرو i8 است که در شهر تهران در حد هموطنان شخیص درعوض جهت استجاره می باشد. حیث منفعت این اخبار اتومبیل در تهران می توانید به توشه آهنگ مهم سایت رجعت نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.