فرزاد فرخ

یکی از این خوانندگاه نوظهور و جوان فرزاد فرخ است که صدایی خوب و دلنشین دارد و طرفدران زیادی هم دارد. علاقه مندان به آهنگ های فرزاد فرخ در مورد زندگی خصوصی فراد فرخ هم جویا هستند و بیوگرافی فرزاد فرخ را پیگیری می کنند.

ما در این مقاله از پارسی نو برای شما برای شما در مورد زندگی فرزاد فرخ مطالبی را گردآوری و منتشر کرده ایم. ما را همراهی کنید.


فرزاد فرخ یکی از خوانندگان جوان کشورمان است که در مورد تاریخ تولد دقیق خود چیزی بروز نداده است اما همینقدر همه می دانند که او متولد دهه شصت است و در شهر زیبای شیراز متولد شده است.

نام اصلی این خواننده جدید، فرزاد امید فرخی فرد شیرازی است،این شهرت او به این دلیل است که در شیراز متولد شده است؛ در مورد والدین فرزداد فرخ باید بدانید که پدرش اهل شیراز است و مادرش اهل آبادان است. شاید به همین علت هم چیزی در حدود ده سال نیز در آبادان به همراه خانواده اش زندگی کرده است. فرزاد در حال حاضر در شهر تهران ساکن است.

فرزاد فرخ هم مانند بسیاری از خوانندگان امروزی یکی از نو ظهورها در این عرصه است که در شرکت آوازینو حسن اردستانی در کنار خوانندگانی از قبیل حمید هیراد و گروه ماکان بند مشغول فعالیت است. او با نوازندگی کارش را شروع کرد و از آهنگسازی به عرصه خوانندگی رسید.

آیا فرزاد فرخ ازدواج است؟

در مورد وضعیت تاهل این خواننده باید بدانید که فرزاد فرخ هنوز ازدواج نکرده و مجرد است؛ اما مضمون اشعارش عاشقانه و احساساتی هستند و برخی گمان می کنند شاید این متن های احساسی و عاشقانه برای معشوقه و همسر خودش باشد که خود او در مورد شعر کارهاش گفته است که این احساسات در قالب ترانه هایم بازتاب اتفاقاتی نیست که در مورد زندگی شخصی ام افتاده و صرفا بدلیل استعداد نوشتن خودم در مورد نوشتن است.

فرزاد فرخ عکس , بیوگرافی فرزاد فرخ

شروع فعالیت هنری فرزاد فرخ

این خواننده جون و نوظهور، فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۰ با کلاس های گیتار شروع کرد، بعد از گذشت مدتی به سمت پیانو کشیده شد و در نهایت به کار آهنگسازی و ملودی وارد شد و به مرور به سمت ساخت آهنگ برای خوانندگان کشیده شد.

دوره ها خارج از کشور فرزاد فرخ

او در مورد دوره های تخصصی که گذرانده است، اینگونه گفته است که: یک مدت زمان نسبتا طولانی تحقیقات در خصوص آهنگسازی و  تنظیم آهنگ انجام داده ام و در این راستا حتی مدتی خارج از کشور در دوره های تخصصی شرکت کرده و آموزش دیده ام.

بنا به گفته های فرزاد فرخ، او عاشق تولید آهنگ است. بنا به متن صحبت های فرزاد فرخ، آن زمان یعنی در ابتدای کار، کلا ارتباط زیادی با خوانندگی نداشتم، اما کار ساختن آهنگ را بسیار دوست داشتم و دارم یعنی واقعا تولید آهنگ را خیلی دوست دارم، این علاقه من از آن رو است که چون ترانه و ملودی را خیلی کار کردم، بنابراین خیلی نوشتن را دوست دارم و…



در خصوص این که فرخ چگونه به عرصه خوانندگی وارد شد، باید بدانید که کارش از ساختن آهنگ شروع شده است. خود او در این زمینه گفته است که: خیلی کار در زمینه ساخت آهنگ انجام دادم و همیشه اطرافیان و دوستانم می گفتند که چرا خودت نمی خوانی، وقتی اتود یک کاری را می خواندم، دوستان اینطور می گفتن که این اتود از کار اصلی که خواننده آن می خواند خیلی زیباتر و بهتر است. خلاصه با همین تشویق ها بود که دوره های سولفژ صدا را گذراندم و به این شکل وارد عرصه خوانندگی شدم.

آهنگ های فرزاد فرخ , آهنگ جدید فرزاد فرخ

منبع : parsino

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.