معرفی خودرو نکست 100

شایعات حاکی از آن است که سری i بی ام و در سال 2021 به بازارخواهد آمد. این بیهوده مدال دهنده عزم جدی بی ام و راجع به حساب ادخال به سگمنت خودروهای آزگار الکتریکی است. بی ام و قبلا با نمودن کانسپت معرفی خودرو نکست 100 (NEXT 100) رونمایی کرده بود، مواردی این این طور آرم دهنده نمونه راه بی ام و به خاطر آجل است.

Résultat de recherche d'images pour


در هر رخ غزارت از خریداران در انتطار دارند که هر چه سریعتر به این خودروها دسترسی داشته باشند, رو نمایی از انتهایی ورژن سری i بی ام و در نمایشگاه فرانکفورت نشان از تلاس بی ام و راجع به حساب پاسخگویی به این نیازمندی است. خودروی امروزین آلامد بی ام و قرار است سگمنت ما بین i3 و i8 را نهان سازی دهد و سپرده قیمتش رقیبی بابت مدل 3 تسلا یا مدل S تسلا باشد. در اخبار امروز AutoRental اضافه بر مودت خویشاوندی با بی ام و از کانسپت باب سری i می توانید از قوانین و مقررات کرایه ربح این اتومبیل در شهرهای فارس عوعو نیز باخبر شوید.


احتمالا فریفته کننده سرنوشت مدل سازی مجازی این خودرو سقف زجاج ای یکپارچه ای است که از کریستال جلو تا زجاج عقب کشیده شده و بی ام و می گوید احساس فراغ بال بیشتری به موتور می دهد.

در بعد فنی طبق کلام بی ام و حداکثر عجله و تاخیر سرعت بخشیدن عجله کردن کردن این اتومبیل 193 کیلومتر بر عهد و تعجیل صفر تا صد کیلومتر آن مرزها اسنان 4 لمحه است. از عقبا نکات مستند و غیرمتقن نهایی نسخه سری i بی ام و این است که با هر بار شارژ می تواند مسیری جلو 600 کیلومتر را طی کند.

بی ام و به علاقمندان ماشین پشتگرمی داده این طرح در حد کانسپت جاودانه نخواهد ماند و تا سال 2021 به ایجاد مملو و تهی خواهد رسید، بی ام و قبلا تقریر کرده بود که تا سال 2025، 25 اتومبیل الکتریکی پیدایش خواهد کرد که 12 تای آنها قطعا کامل الکتریکی خواهند بود.

Résultat de recherche d'images pour

از بین همگی خودروهای سری i بی ام و مجرد و متاهل خودرویی که در ایران موجود است خودرو i8 است که در شهر تهران در حد هموطنان شخیص درعوض جهت استجاره می باشد. حیث منفعت این اخبار اتومبیل در تهران می توانید به توشه آهنگ مهم سایت رجعت نمایید.

چگونه کد بورس بگیریم؟

 

 

 

برای خرید و فروش سهام در بورس به‌صورت آنلاین یا روش‌های دیگر مثل مراجعه حضوری، ابتدا باید کد بورسی یا کد سهامداری داشته باشید، درست مثل زمانی که می‌خواهید در بانک واریز و برداشت پول انجام دهید، به حساب بانکی نیاز دارید. کد بورسی شناسه‌ای است که از سه حرف اول نام خانوادگی شما و 5 عدد تصادفی تشکیل می‌شود. برای مثال اگر نام خانوادگی شخصی “ثمری” باشد، کد معاملاتی آقای ثمری می‌تواند به‌صورت “ثمر12345” باشد. کد بورسی با نام کد سهامداری نیز شناخته می‌شود. کسی که دارای کدبورسی است می‌تواند از طریق نرم افزار معاملات آنلاین یا پنل معاملات اینترنتی، نسبت به خرید و فروش سهام اقدام کند. نام دیگر معاملات آنلاین، معاملات برخط و نام دیگر معاملات اینترنتی، معاملات آفلاین است.

کد معاملاتی منحصربه‌فرد است و هر سرمایه گذار فقط می‌تواند یک کد بورس داشته باشد.

نکته: در شرایط خاصی کد بورسی تغییر می‌کند، مثل زمانی‌که شما تغییری در فامیلی خود ایجاد کنید.

 

 پس اگر قصد سرمایه گذاری در بورس دارید، دریافت کد بورسی اولین گام شما برای ورود به بازار بورس اوراق بهادار تلقی می شود.

برای ثبت نام اینترنتی در بورس می‌توانید از سامانه آگاه اکسپرس استفاده نمایید.

چگونه کد بورس بگیریم؟

کد بورسی یا کد سهامداری چیست؟ چگونه کد بورس دریافت کنیم؟هم‌اکنون این امکان وجود دارد تا علاقه‌مندان به بازار بورس از دو طریق در بورس ثبت نام کرده و کد بورسی دریافت کنند:

دریافت کد بورسی به صورت حضوری

ثبت نام اینترنتی در بورس و دریافت کد بورسی

1.       در روش اول می‌توانید به یکی از کارگزاری‌ها مراجعه نمایید و با ارائه مدارک لازم، درخواست خود را برای دریافت کد سهامداری اعلام نمایید. پس از تکمیل و امضای فرم‌های مربوطه، کارگزاری اطلاعات شما را به شرکت بورس و شرکت سپرده گذاری ارسال می‌کند تا برای شما کد بورسی صادر شود. در شرایط معمول، صدور کد بورسی حدود 2 روز کاری (از زمان تحویل کامل مدارک و اطلاعات) زمان نیاز دارد.

 

2.      در روش دوم بدون مراجعه به کارگزاری می‌توانید برای دریافت کد بورسی، اینترنتی ثبت نام کنید. درحال حاضر تعداد اندکی از کارگزاری‌ها امکان کدگیری غیرحضوری را فراهم کرده‌اند. به عنوان مثال در کارگزاری آگاه با مراجعه به سایت آگاه اکسپرس می‌توانید اطلاعات خود را ثبت کنید. این اطلاعات شامل اطلاعات شناسنامه ای، شغلی، تحصیلی و معرفی یک شماره حساب بانکی است. پس از آن برای احراز هویت و تطبیق مشخصات با مدارک شناسایی می‌توانید یکی از روش‌های زیر را انتخاب کنید:

 

§         احراز هویت غیر حضوری یا کدگیری در محل شما (در این روش نماینده‌ای از کارگزاری برای احراز هویت شما در محل کار یا درب منزل مراجعه خواهد کرد.)

§         احراز هویت از طریق مراجعه به دفاتر منتخب پیشخوان دولت (در این روش می‌توانید به یکی از دفاتر منتخب پیشخوان که نزدیک به محل کار یا منزل شما است، مراجعه کنید.)

§         احراز هویت حضوری در شعب کارگزاری آگاه (در این روش می‌توانید به یکی از شعب کارگزاری آگاه که نزدیک به محل کار یا منزل شما است، مراجعه کنید.)

 

مدارک لازم برای ثبت نام بورس و دریافت کد بورسی

 هر فرد حقیقی می‌تواند با ارائه مدارک زیر برای دریافت کد معاملات بورس و فرابورس اقدام کند:

·         اصل و تصویر شناسنامه از صفحه اول و صفحه توضیحات

·         اصل و تصویر رو و پشت کارت ملی

·         مشخصات حساب بانکی (نام بانک، شماره حساب، شماره شبا، کد و نام شعبه، نوع حساب)

·         آخرین مدرک تحصیلی (برای دسترسی به معاملات آنلاین بورس دارا بودن حداقل دیپلم و 18 سال سن لازم است.)

·         تکمیل فرم مشخصات مشتریان حقیقی

·         تکمیل فرم درخواست کد معاملات آنلاین (قرارداد معاملات برخط)

·         تکمیل فرم قرارداد انجام معاملات اینترنتی

 

 سوال: کسانی که مدرک تحصیلی دیپلم ندارند، نمی‌توانند کد بورس دریافت کنند؟

-           پاسخ: کلیه افراد حقیقی می‌توانند کد معاملات بورسی (فرابورس) دریافت کنند. اما تنها افرادی می‌توانند معاملات آنلاین انجام دهند که حداقل دیپلم آن ها احراز شود. اگر فرد نتواند مدرک ارائه کند یا سن او کمتر از 18 سال باشد، می‌تواند معاملات به‌صورت اینترنتی انجام دهد.

 

 هر فرد حقوقی (شرکت ها، موسسات، سازمان‌ها) می‌تواند با ارائه مدارک زیر برای دریافت کد معاملات بورس و فرابورس اقدام کند:

·         اصل و تصویر روزنامه رسمی آگهی تاسیس

·         اصل و تصویر روزنامه رسمی

·         آگهی کلیه تغییرات

·         اصل و تصویر اساسنامه

·         اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی اعضای هیئت مدیره

·         تکمیل فرم تعهدنامه

·         تکمیل فرم مشخصات مشتریان حقوقی

·         تکمیل فرم درخواست کد معاملات آنلاین (قرارداد معاملات برخط)

·         نامه درخواست دریافت کد بورسی خطاب به کارگزاری

·         معرفی نماینده جهت دریافت کد بورسی و انجام معاملات آنلاین

هزینه دریافت کد بورسی چقدر است؟

در حال حاضر دریافت کد بورس رایگان است. اما چنانچه احراز هویت شما از طریق دفاتر پیشخوان دولت صورت گیرد، مبلغ 12000 تومان به‌عنوان کارمزد دفاتر پیشخوان (برای خدمات احراز هویت)، از شما دریافت خواهد شد.

 

جمع‌بندی:

کد بورسی اولین گام ورود به بورس است و می‌توانید به‌صورت حضوری یا غیرحضوری برای دریافت آن اقدام نمایید. به طور کلی دریافت کد بورسی رایگان است. با این شناسه می‌توانید معاملات بورسی و فرابورسی خود را به‌صورت آنلاین نیز انجام دهید.

 

منبع : bashgah.com

لذت سفر به تایلند

تایلند یکی از زیباترین کشورهای آسیاست که همچون چین و مالزی یکی از پرگردشگرترین نقاط قاره کهن محسوب می شود، بخصوص نزد مردم کشور م که همواره علاقه خاصی برای سفر به این کشور ابراز نموده اند. دلیل آن هم چیزی نیست جز جاذبه های گردشگری متعدد و بی نظیر این کشور.

اگر به تبلیغات آژانس‌های مسافرتی دقت کرده باشید، بیشتر مقاصدی که تبلیغش را می‌کنند مقاصدی مانند دبی، ترکیه، مالزی و به خصوص «تور تایلند» و شهرهای آن نظیر «تور پاتایا»، «تور پوکت»، «تور بانکوک»، «تور سامویی»، «تور کرابی» و...

در کشور تایلند، رنگ های مختلف نشانگر روزهای هفته هستند. زرد رنگ روز دوشنبه است و از جایی که پادشاه کنونی در این روز متولد شده است، رنگ زرد نیز رنگ سلطنتی است و وجود پرچم هایی به این رنگ در سراسر کشور تایلند، نشانگر حمایت گسترده تایلندی ها از پادشاهی است. پس از سال ۲۰۰۶ که شصتمین سالگرد سلطنت پادشاه تایلند را در این کشور جشن گرفتند، بیشتر مردم در روز دوشنبه لباس زرد بر تن می کنند تا وفاداری و احترام خود را نسبت به پادشاه نشان دهند.

در این مقاله می خواهیم بررسی کنیم که چرا تور تایلند به چنین محبوبیتی رسیده؟ مگر تایلند چه دارد که انقدر مخاطب پیدا کرده است؟ با مقاله «چرا تور تایلند را انتخاب کنیم» همراه باشید:

کشور تایلند از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در دنیا می‌باشد. یکی از مهم‌ترین دلایلی که گردشگران، تور تایلند را انتخاب می‌کنند، طبیعت زیبا و منحصر به فرد آن می‌باشد.

تور تایلند
تور تایلند

کشور تایلند دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی می‌باشد. از معابد مختلف با معماری‌های زیبا گرفته تا تفریحات و جشن‌های هیجان‌انگیز. همچنین بسیاری از توریست‌ها جذب فرهنگ و سنت مردم تایلند می‌شوند. از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری این کشور می‌توان به بازار شناور بانکوک، پارک آبی پاتایا، ساحل پاتایا، شهر سوخته آیوتایا، جشن آب پاتایا و… اشاره کرد.

تور تایلند
تور تایلند

همچنین تفریحات آبی مختلف، سواحل زیبا و خیره‌کننده، بناهای تاریخی و بازارهای شناور از عوامل جذب توریست به این منطقه می‌باشد. در ادامه به توضیحات مختصری در رابطه با شهرهای این کشور زیبا می‌پردازیم:

بانکوک

شهر پرجمعیت بانکوک که پایتخت تایلند می‌باشد، از مناطق اصلی گردشگری تور تایلند می‌باشد. بانکوک که به شهر فرشته‌ها معروف است در کنار رودخانه چائو پرایا واقع شده است. دیدنی‌های بانکوک و همچنین مراکز خرید آن بسیار بی‌شمار است و همین موضوع، از دلایل اصلی جذب توریست به این شهر می‌باشد؛ به طوری که پربازدیدترین شهر جهان در سال ۲۰۱۶، شهر بانکوک بود. آب و هوای بانکوک، گرمسیری مرطوب و خشک است.

تور تایلند
تور تایلند

پاتایا

پاتایا شهری توریستی‌ست که سالانه گردشگران زیادی را به جذب می‌کند. پاتایا در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار دارد و از دلایل جذب توریست در این شهر می‌توان به کلوب‌های شبانه، واکینک استریت، تفریحات آبی متنوع، مراکز خرید گوناگون، سواحل شنی زیبا و … اشاره کرد. پاتایا شهری‌ست که در آن تفریحات پر هیجان و سرگرمی‌های متنوعی را می‌توان تجربه کرد.

تور تایلند
تور تایلند

پوکت

پوکت جزیره‌ای فوق‌العاده زیبا و افسانه‌ای می‌باشد. و طبیعت منحصر به فرد این جزیره گردشگران زیادی را جذب می‌کند. سواحل پوکت با شن‌های طلایی و آب‌های شفاف، چهره‌ی بسیار زیبایی دارد. همچنین تفریحات آبی فراوانی برای رفاه گردشگران تور تایلند وجود دارد. گردشگران می‌توانند در تورهای جنگل پوکت نیز شرکت کنند و از شالیزارها، باغ‌های گسترده درخت نارگیل، فیل‌سواری، قایق‌سواری و همچنین بانجی جامپینگ لذت ببرند.

تور تایلند
تور تایلند

سامویی

جزیره سامویی سالانه پذیرای ۱٫۵ میلیون نفر گردشگر می‌باشد. طبیعت زیبای این جزیره و همچنین تفریحات سامویی از جمله عوامل اصلی جذب توریست‌ها به این جزیره است.

شغل اصلی مردم سامویی کشاورزی و ماهیگیری‌ست. صنعت گردشگری در سامویی رو به پیشرفت است و ازین رو تفرجگاه‌های فراوانی برای رفاه گردشگران تور سامویی در این جزیره ساخته شده است.

منبع: Safar TV

 

فاکتور فروش

عصر،عصر دیجیتاله

دیگه کسی بلند نمیشه از این سر شهر توی ترافیک و شلوغی و دود بره اون سرشهرکه یه کار ساده رو انجام بده.این روزا همه چی جایگزین اینترنتی پیدا کرده.شما میتونید با چند کلیک ساده و کوتاه چیزی که لازم دارید از سایت ها سفارش بدید و دم خونتون تحویل بگیرید اونم با فاکتور فروش.این شامل همه چیز میشه .البته این به نفع فروشنده ها هم هست که دیگه نیازی ندارن حتما برای فروش محصولاتشون جای خاصی داشته باشن و میتونن محصولاتشون رو با پیک یا پست برای مشتری هاشون ارسال کنند

.اما اگراون محصول مشکلی داشت ما چیکارمیتونیم یکنیم ؟

اصلا چطوری میتونیم ثابت کنیم اون محصول رو از اون خریدیم ؟

چطوری میتونیم به فروشنده اعتماد کنیم ؟

طبیعتا خرید و فروش  و کسب وکار هم یه قوانینی داره که دوطرف بهم اعتماد کنند.در این صورت فروشنده به عنوان صاحب اولیه کالا برای اینکه ثابت کنه اون جنس رو فروخته باید نوشته ای مکتوب رو تحت عنوان فاکتور برای خریدار صادر کنه که رسما ثابت بشه اون محصول توسط مشتری خریداری شده.

اما فاکتور چیست؟؟

فاکتور یک برگه و یا به  بیان بهتر یک سند تجارتی هستش که  فروشنده کالا و یاخدمات براساس خدمت و یا کالای فروخته شده صادر میکنه وبا ثبت تعداد و نوع محصول یا خدمات و قیمت به مشتری تحویل میده در واقع فاکتور یه  گواهی رسمی که ثابت میکنه این محصول توسط فروشنده به فروش رسیده و خریدار در قبال پرداخت وجه کالا و یا خدمات را تحویل گرفته است. نکات کلیدی در طراحی فاکتورهای فروش فاکتور یا همان صورتحساب فروش ، یک برگه است که توش نام محصول خریداری شده به همراه تعداد و قیمت آن نوشته میشه به طور کلی بخشهای اصلی که طراحی فاکتور را تشکیل میدن باید شامل این موارد باشه : نام فروشگاه ،نام خریدار ،نام محصول خریداری شده ،تعداد محصول خریداری شده ،قیمت تکی محصول ،قیمت جمع کل محصولات ،تاریخ فروش.پس در نتیجه فاکتور یک اصل سند تجاری معتبره که میتونه قابلیت پیگیری هم داشته باشه

صاحبان کسر و کار میدونند یک فاکتور چقدر مهمه و قطعا بهترین چاپ خانه رو برای امور چاپی خودشون انتخاب میکنند. معمولا صاحبان مشاغل برای اینکار به دفاتر تبلیغاتی مراجعه میکنند و در خواست یه فاکتور فروش میکنند .طبیعی که صاحبان کسب و کار مایل به استفاده  از طرح های تکراری نیستند و یک طرح اختصاصی داشته باشند .اگر فاکتور اختصاصی نیاز داریم و اعتبار کسب و کارمون بین رقبای تجاریمون برامون مهمه  نیاز به یک سربرگ داریم

حالا سوال اینجاست که سربرگ فاکتور چیست؟؟

یک فاکتور بخش های مختلفی داره که یکی ازآن قسمت ها ، سربرگ نام داره. در سربرگ یک فاکتور ،مولفه های زیادی چاپ میشند.. شما می توانید طبق سلیقه خودتون این مولفه ها و همچنین نحوه ی چیدمان آن ها در کنار هم را طراحی کنید. فاکتور یک سند رسمی است و  باید تا جایی که میشه باید رسمی طراحی بشه بنابر این ، هرچندمشکلی نیست ، ولی سعی کنید هر چیزی را در سربرگ فاکتوردرج نکنید .
سربرگ ها بخاطر اینکه نشان رسمی شرکت  یا مجموعه کسب و کار رو دارند  ، جزو اوراق رسمی و مهم هستند.روی سربرگ میتونیم اسم مجموعه ،لوگو یا احتمالا شعار تبلیغاتیمون رو بنویسیم .البته نباید یادمون بره که شماره تلفن  ها و راه های ارتباط با مجموعه رو توی قسمت خوب سربرگ با فونت و اندازه مناسب درج کنیم .حتی اگر حرفه ای باشیم خودمون میتونیم با نرم افزار یه سربرگ طراحی کنیم . یا اگرکه نه این کار رو به متخصصش بسپاریم.

بعدازدغدغه سربرگ و دیزاین نوبت چاپ فاکتوره .برای اینکار میتونیم بریم به مراکز چاپ مثل  بهارستان(تهران) و دسته فاکتور سفارش بدیم  که واضحه اصلا از نظر زمان و هزینه به صرفه نیست .

براتون یه خبر خوب داریم !

خبر خوب اینکه یه سایت تخصصی هست که درخواست ها وسفارشات رو با چند کلیک ساده و کوتاه انجام میده و اصلا نیازی نیست که به صورت حضوری مراجعه کنید

چاپ متین با تجربه طولانی در امور چاپی و تخصص توی حوزه چاپ سفارش آنلاین چاپ فاکتور هم داره و این برای صاحبان کسب و کاری که وقت و هزینشون براشون اولویته میتونه خیلی عالی باشه

برای سفارش میتونیم به ادرس  www.chapematin.ir مراجعه کنیم و به قسمت سفارش آنلاین وارد بشیم و فاکتور خودمون رو به صورت آنلاین به راحتی  با انتخاب فرم سفارش ،عنوان سفارش ،ابعاد و تیتراژ سفارش و همچنین کارهای تکمیلی و کار های صحافی سفارش بدیم.
تو این صفحه میتونیم برای فاکتورمون شماره سریال هم سفارش بدیم

در اخر کافیه طراحی سربرگ رو ارسال کنیم یا میتونیم با مسئول این مجموعه هماهنگ کنیم و ازشون درخواست سفارش طراحی فاکتور بدیم . درخواستمون رو ثبت کنیم و بعدش به صفحه پرداخت راهنمایی میشیم و تبریک میگم بعد از پرداخت کار ما تموم شده

حالا باید منتظر پیامک اتمام کار بمونیم و سفارشمون رو درمحل کارمون تحویل میگیریم

به همین راحتی با کمترین هزینه و اتلاف وقت