سئو چیست ؟

بهینه‌سازی موتور جست‌وجو یا سئو  SEO
 هدف از راه‌اندازی این سیستم در کسب‌وکارتان، افزایش رتبه‌بندی در موتور جست‌وجوی گوگل یا یاهو است که در نهایت مخاطب و مشتری هدف را در مسیر رسیدن به وب‌سایت شما هدایت می‌کند.
در روش بهینه‌سازی موتور جست‌وجو، بازاریاب به دنبال کلمات یا عباراتی هستند که مصرف‌کننده‌ها برای دریافت اطلاعات آنلاین به منظور شناسایی محصول یا خرید از آن‌ها بیشتر استفاده می‌کنند تا همان عبارات را در محتوای خود بگنجاند.

سئو چه عناصری را شامل می‌شود؟
 سئو دامنه‌ای از کلمات صفحات وب‌سایت شما تا مسیر هدایت مشتری به سایت‌های دیگری که وب‌سایت شما را لینک می‌دهند شامل می‌شود.

شاخص محتوا
 صرفاً نباید در این روش بازاریابی دیجیتال، به کلمات دقت کنید. باید فضای دسترسی کافی را برای خواندن هرچه شفاف‌تر محتوای وب‌سایت بسازید و از جمله آن‌ها افزودن تصاویر و توضیحات کوتاه اثرگذار در بخش نتایج جست‌وجو برای معرفی سایت یا محتوای مورد نظر است.

ساختار لینک دهی درست
 فراموش نکنید که موتورهای جست‌وجو باید بتوانند به‌راحتی به محتوای وب‌سایت شما دسترسی داشته باشند. کارشناس سئوی تیم بازاریابی دیجیتال شما باید این نکته مهم را در نظر داشته باشد و فرمت‌های مناسب لینک دهی و آدرس‌دهی و نقشه سایت را تنظیم و مدیریت کند.

کلیدواژه‌ها
 یکی از آجرهای مهم بنای سایت شما این است که در مرحله سئو، کلیدواژه‌های مناسبی پیدا کنید که مخاطب در موتورهای جست‌وجو با مشاهده آن‌ها و نهایتاً کلیک، به وب‌سایت شما هدایت شود.
پیشنهاد می‌کنم در محتوای در نظر گرفته برای وب‌سایت خودتان، از یک محدوده مشخص و ممکن از کلیدواژه‌ها استفاده نکنید. تنوع و تازگی را لحاظ کنید.

◄ برآورد درآمد سالانه یک کارشناس سئو با توجه به اقتصاد کشور ما متغیر است.
بازاریابی محتوا؛ قصه گوی ماهری باش!
 این نوع، به‌تازگی محبوبیت گسترده‌تری در کشور ما پیدا کرده است که با توجه به دوران سخت پاندمی، بازاریابی محتوایی بیش از گذشته در بازاریابی دیجیتال کاربرد پیدا کرده است.
در این شیوه، از همخوان کردن اطلاعات و شرح قصه وار محصول یا کسب‌وکار برای افزایش شناخت از برند محصول شما استفاده می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.